keskiviikko 19. huhtikuuta 2017

18.4. Kohteessa

Lämmin aamupala klo 6:00, minkä jälkeen terminaaliin kävely 1 min ;)





Viimeinkin koneessa matkalla Madeiralle. Laskeutuminen ok, vähän keikutti ennen maahan tuloa. 



Lämmintä, aurinkoa, siisti hotelli. Uima-allas, ranta, kauppa vieressä, oma keittiö... Coctail-tilaisuudessa tavattiin toinen suomalainen pariskunta, hyö assuuvat tässä nuapurissa ;) 




Naatiskellaan... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti