Lämmin aamupala klo 6:00, minkä jälkeen terminaaliin kävely 1 min ;)
Viimeinkin koneessa matkalla Madeiralle. Laskeutuminen ok, vähän keikutti ennen maahan tuloa.
Lämmintä, aurinkoa, siisti hotelli. Uima-allas, ranta, kauppa vieressä, oma keittiö... Coctail-tilaisuudessa tavattiin toinen suomalainen pariskunta, hyö assuuvat tässä nuapurissa ;)
Naatiskellaan... :D






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti