Madeiran mietteet
torstai 20. huhtikuuta 2017
19.4. Kävelyretki keskustaan
Taito kerkes uida altaassa kolmesti...
...alkaa häipyä matkaväsymys Hannastakin, käveltiin keskustaan ja löydettiin kivoja kauppoja. Sovitin paria mekkoo, mut en ostant kuitenkaan ;)
Siis huilipäivä - mut huomenna jotain sutinaa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti