torstai 20. huhtikuuta 2017

19.4. Kävelyretki keskustaan




Taito kerkes uida altaassa kolmesti...

...alkaa häipyä matkaväsymys Hannastakin, käveltiin keskustaan ja löydettiin kivoja kauppoja. Sovitin paria mekkoo, mut en ostant kuitenkaan ;)






Siis huilipäivä - mut huomenna jotain sutinaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti