Kauppahalli oli täynnä hedelmiä, kukkia, käsitöitä, vaatteita...
Katusoittajapojalla oli sopraanosaksofoni. Nuorin kuuntelija oli haltioissaan ;)
Taito meni mereen :D
Vaan porealtaassa on lämpimin vesi, minkä jälkeen höyrysaunaan.
Gekko tuli parvekkeelle vierailulle yön kähmässä, kauniita unia ;)









Ei kommentteja:
Lähetä kommentti