torstai 20. huhtikuuta 2017

20.4. Bussiretki jyrkän penkereen reunalle

Reippaan aamupalan jälkeen lähdettiin bussiretkelle kalastajakylään ja jyrkänteelle.


Bussissa ihailtiin maisemia katottomasta kakkoskerroksesta.



Jyrkänteelle menevä bussi ajoi omaa lenkkiään ja siinä oli katto, syystäkin. On nimittäin jyrkkää rinnettä ja paljon.







Lasilattian alla on vapaata pudotusta 580 metriä, huhhuiiiii... 






Tais olla puna-ahventa mitä popsittiin kalastajakylässä, hyvveetä ol.





Hotellilla on ihan oikea sauna, hyvät löylyt lähti. Vaan turkkilainen sauna oli mukavampi... ja poreallaskin toimi. Nyt nukuttaa hyvin.

Huomenna ehkä testataan kaapelivaunut ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti