keskiviikko 26. huhtikuuta 2017

24.4. Hotellista hostelliin



Viikko hotellilla vierähti, oli aika vaihtaa paikkaa. 
Reput selkään ja keskustaa kohti.



Numismaatikkojen kohtaaminen ;)




Keskustasta löytyi taidenäyttely:









Illan kähmässä käveltiin iham sattumalta suoraan keikkapaikalle, 
Ana Moura veti pitkän keikan.





Sivukujalta bongattiin sympaattinen ravintola, jossa meille tarjottiin kynttiläillallinen.
Tuli iiiiso annos kalaa, joka sangrialla siivitettynä todellakin maistui!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti