torstai 20. huhtikuuta 2017

20.4. Bussiretki jyrkän penkereen reunalle

Reippaan aamupalan jälkeen lähdettiin bussiretkelle kalastajakylään ja jyrkänteelle.


Bussissa ihailtiin maisemia katottomasta kakkoskerroksesta.



Jyrkänteelle menevä bussi ajoi omaa lenkkiään ja siinä oli katto, syystäkin. On nimittäin jyrkkää rinnettä ja paljon.







Lasilattian alla on vapaata pudotusta 580 metriä, huhhuiiiii... 






Tais olla puna-ahventa mitä popsittiin kalastajakylässä, hyvveetä ol.





Hotellilla on ihan oikea sauna, hyvät löylyt lähti. Vaan turkkilainen sauna oli mukavampi... ja poreallaskin toimi. Nyt nukuttaa hyvin.

Huomenna ehkä testataan kaapelivaunut ;)

19.4. Kävelyretki keskustaan




Taito kerkes uida altaassa kolmesti...

...alkaa häipyä matkaväsymys Hannastakin, käveltiin keskustaan ja löydettiin kivoja kauppoja. Sovitin paria mekkoo, mut en ostant kuitenkaan ;)






Siis huilipäivä - mut huomenna jotain sutinaa!

keskiviikko 19. huhtikuuta 2017

18.4. Kohteessa

Lämmin aamupala klo 6:00, minkä jälkeen terminaaliin kävely 1 min ;)





Viimeinkin koneessa matkalla Madeiralle. Laskeutuminen ok, vähän keikutti ennen maahan tuloa. 



Lämmintä, aurinkoa, siisti hotelli. Uima-allas, ranta, kauppa vieressä, oma keittiö... Coctail-tilaisuudessa tavattiin toinen suomalainen pariskunta, hyö assuuvat tässä nuapurissa ;) 




Naatiskellaan... :D

maanantai 17. huhtikuuta 2017

17.4. "Estimated"

Sunnuntai-iltana pakattiin ja lähettiin ajelemaan iltakymmenen jälkeen kenttää kohti. Matka joutui leppoisasti ja Lentoparkista saatiin privaattikuljetus kentälle yökolmen aikaan.

Turvatarkastuksessa huomasin, että meidän lennon kohalla lukoo "estimated 15:20". Lähtöhän piti olla 08:05...



Kurvasimma takas tiedustelemaan asiaa ja lento ei todellakaan lähde kasilta. Kiwi.comiin yhteys chatilla, mutta eivät vielä nää viivästystä koneelta. Palaamme asiaan tuonnempana, jolloin tiedettiin, että kyseessä on henkilöstöpula, tarkemmin sanottuna sairastapaus. Mää ja tiiä, heitin herjaa, että ei oo kyennä rattiin kuljettaja... ;)

Kiwi.com teki parhaansa, mutta joku oli käänteissään piirun verran nopeampi, eka meinattiin saada tuntia myöhäsempi toisten yhtiöitten lento, mut kun joku ehti varata sen nenän edestä. Sit kaveri soittaa ja tarjoo suoraa Finnairin lentoa, mutta senkin joku vei nenän edestä... nooh, loppuviimen jäi vaihtoehto lentää tällä viivästyneellä lennolla Lontooseen, olla firman piikkiin yötä hotellissa ja seuraava vapaa lento lähtee Lontoosta Funchaliin huomenna aamulla.





Saatiin voucherit hyvitykseksi, kun joudutaan lojumaan täällä kentällä, niin syötiinpä ihan urakalla kaks kertaa... pyörittiin tänne portille odottelemaan, josko viimein pääsis lentoon?