Turvatarkastuksessa huomasin, että meidän lennon kohalla lukoo "estimated 15:20". Lähtöhän piti olla 08:05...

Kurvasimma takas tiedustelemaan asiaa ja lento ei todellakaan lähde kasilta. Kiwi.comiin yhteys chatilla, mutta eivät vielä nää viivästystä koneelta. Palaamme asiaan tuonnempana, jolloin tiedettiin, että kyseessä on henkilöstöpula, tarkemmin sanottuna sairastapaus. Mää ja tiiä, heitin herjaa, että ei oo kyennä rattiin kuljettaja... ;)
Kiwi.com teki parhaansa, mutta joku oli käänteissään piirun verran nopeampi, eka meinattiin saada tuntia myöhäsempi toisten yhtiöitten lento, mut kun joku ehti varata sen nenän edestä. Sit kaveri soittaa ja tarjoo suoraa Finnairin lentoa, mutta senkin joku vei nenän edestä... nooh, loppuviimen jäi vaihtoehto lentää tällä viivästyneellä lennolla Lontooseen, olla firman piikkiin yötä hotellissa ja seuraava vapaa lento lähtee Lontoosta Funchaliin huomenna aamulla.
Saatiin voucherit hyvitykseksi, kun joudutaan lojumaan täällä kentällä, niin syötiinpä ihan urakalla kaks kertaa... pyörittiin tänne portille odottelemaan, josko viimein pääsis lentoon?



Nauttikaa ylläreistä😋
VastaaPoista